fredag

jag ääääääääääälskar mitt liv!!!! woooho. fatta, jag är tom bakis och känner ändå att jag göööört!
gårdagen var så jävla lyckad! hade inga förväntningar alls, men det blev skitbra. förfest på balkongen hos bella med gott kallt vitt freakin lovely wine och härliga människor. promenad ner på stan och sen reggeafestival, hann dock varken se eller hänga något där för jag slängde mig direkt till gentleman med sanna och rebecca. SÅ JÄVLA KUL!! 
ser på mina bilder från igår att jag var lite full hehh. kolla t ex vilket kärleksfullt roligt sms jag skickat till sanna "Hej hjärtat.Du är världens bästa vän som ville våra med mig på gentleman. Kom du hem? Jag är hemma . Puss" haha ingen frågade vart du var nathalie?

nu ligger jag i sängen har inte gjort annat än att äta idag.. äta och varvat kaffe och cola men ändå är jag astörstig och hungrig. vaknade med ett ryck fem i tio av att jag glömt medicinen haha. går inte så bra det här med tidsschemat men what evaahhh. nu önskar jag att jag kunde somna så jag blev av med den här äckliga huvudvärken som har förföljt mig hela dagen. doooooooooh.

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha

2010-08-06 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0