måndag

jag har varit uppe sen typ kl 7 helt i onödan. skulle tvätta men sen tog jag för lång tid på mig och då får man tydligen ta andras tvättid! gaah hade ingen aning. så det blev varken rena kläder eller sömn. roligt!

hade ju dock tid att göra mig iordning i lugn och ro kan man säga. lyckades ändå pricka in den värsta av dom värsta regnskurarna när jag cyklade ner på stan. galet vad det regnade. STÖRT. kirrade en bok och lite behövligt smink innan jag gick till universitetsaulan och lyssnade. det var ganska tråkigt. sen tog jag och kajsa en sväng förbi blåsen innan jag än en gång gick ner på stan.. handlade lite skolprylar och ett par gymhanskar! yeaah nu kan jag ju nästan känna mig hemma bland dudesen på gymet. kände att det var otroligt välbehövligt inför chinsövningarna. sen mötte jag upp jill för träning, 3 timmar! duktiga!

kom hem kvart i nio, usch vilken lååång dag. imorgon blir det upp i ottan igen, godnatt lovers

Kommentarer
Postat av: sanna

tre timmar?? haha are you kiddning eller???

2010-08-31 @ 14:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0