måndag

haha, var tvungen att läsa sannas kommentar på förra inlägget för att förstå.. du är rolig du hah

nu är det en ny vecka! vecka 33 tom! inte för att jag lever i veckor, vet aldrig vad någon vecka är.. eller jo, nyår lär väl vara vecka 52 och första veckan i januari vecka 1. och stockholmsveckan är vecka 29. men där tog det slut!

har haft en väldigt trevlig helg trots att jag jobbat varje dag! om vi börjar med i torsdags så vill jag faktiskt berätta att jag gjorde KRÄM! så jävla rolig grej. haha men det var verkligen superenkelt och det är sjukt gott. på kvällen var jag, sanna & pia på bilbingo men vi vann inget. heh kanske ni förstod eftersom att jag inte gjort något storartat denna helg.

i fredags jobbade jag dagpass & sen var jag och tränade innan jag åkte hem och duschade och åt innan jag åkte hem till jill där jag spenderade kvällen.

efter en förstörd nattsömn var jag på skivstång kl 10 på lördagen och efter det åkte jag hem till morfar och åt lunch och lekte med honom. sen hann jag inte mer än hem och fixa mig innan jag åkte iväg och jobbade. efteråt var jag en sväng hos rebecca och lekte

igår blev det lunch och fika på stan innan jag var och joobbade, mycket mysigt. idag har jag sooovit. fyfan vad jag älskar att sova. sen var jag faktiskt och solade.. hallå jag får, orkar inte med att vara så här blek. men högst en gång till för annars blir jag rädd för cancer igen. efter det försökte jag få dricka kaffe hos mamma men där var det ingen hemma så nu har jag ställt mig och gjort mer kräm (haha?) och duschat. nu ska jag ner på stan och leka, men först ska jag nog äta lite kräm höhö.
hur många gånger har jag skrivit kräm i detta inlägg tro?

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0