onsdag

yo fellahs. varför har bara nathalie bloggat när jag bad så snällt? du är duktig iaf nattis.

inatt sov jag då hos mamma vilket var jävligt skönt. känns så himla hemma. dock började jag flänga runt i sömnen så jag var nog lite förvirrad trots allt. mysfrukost med mamma imorse framför tvn gjorde inte saken sämre heller.
idag har jag varit och pumpat min cykel, det gick bra och jag tror inte att jag överpumpade! poäng till mig. sen bajkade jag vidare till mormor och morfar och fikade med dom plus sigge & gittan. orkar inte förklara vilka det är men dom är väldigt GOA! åt så mycket fikabröd att jag i princip sprack. jävligt onödigt men gott var det!

efter det begav jag mig vidare hem till sophie (från bryssel) och drack kaffe ännu en gång ute på hennes altan. trevligt! sen åkte jag och spinnade och gympade på friskis vilket var saaataanz kul. sen hem till mamma för smarrig middag & häng med bror plus joachim innan jag tog kosan hem hit och duschade.

nu ikväll har jag gjort viktiga saker t ex ansökt om csn! bra nathalie! det gick bra. tror jag.. och nu har jag precis haft godnattsamtal med andreas och jag tänker nu ,fast det är onödigt, skriva att faan vad jag längtar efter honom. vill ibland dö litegrann

och inte är dom klara med fönstrerna heller så jag måste upp kvart i sju och roa mig. vet dock inte med vad

MEN JAG ÄR GLAD!! som faaaaaaaan! puss

Kommentarer
Postat av: nathalie

saknar dig så in i helveteeeee!

2010-08-12 @ 11:33:54
Postat av: bella

fina du!

2010-08-12 @ 12:03:04
Postat av: rebecca

då är jag glad!

2010-08-12 @ 20:55:52
Postat av: sanne

puss

2010-08-12 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0