söndag

kära fina blogg! det var länge sen jag var här och skrev. URSÄKTA!

sen sist har jag ju då varit och haft världens bästa helg i göteborg. dom som bryr sig har nog redan full koll på läget vad vi gjorde osv så det känns lite överflödigt att skriva det haha!

vad har jag gjort sen jag kom hem då? shit vad jag inte minns.. vart på quintiles of course.. jaa juste och sen har jag ju varit på förfest hos sanna med efterföljande utgång på snerikes. roligt! heh. dagen efter var jag mamma och bosse till ikea och åt lunch och shoppade lite. på kvällen var jag hemma hos sanne och firade hennes födelsedag och åt mycket god sushi.

i torsdags började jag då skolan! det var roligt. på kvällen började vår inspark och avslutades på stocken. mucho fun! i fredags åkte jag till stockholm och åt lunch (SUSHI, har cravings varje sekund allvarligt) och shoppade lite med anna. på kvällen mötte vi upp mamma & nina och var på inspelningen av vem kan slå filip och fredrik. askul var det! man fick mat och fika och öl & goodiebags och allt. och jag fullkomligt älskar gratisgrejer så jag kände mig lite som i himlen.

igår sov jag jättedåligt så jag var på morgonpass på friskis med jill. vi blev dock kvar en stund så jag fick sen stressa hem och fixa mig innan jag blev övertalad om lite alkoholdrickande. så jag slängde mig till gränby & sen vidare till flogsta för att möta upp min nollningsgrupp. mycket roligt! sen slängde jag mig vidare hem till mig för att hämta mer alkohol + diverse mat till kräftskivan. tog cykeln till bella och hade det gööööött! sen var jag och maria på v-dala & hade oss. haha har nog aldrig dansat så mkt på krogen. gotta love lågklackat heheh.

sen fick jag sovsällskap efter en sväng förbi donken där vi även fick se bråk med kanske 20 personer iblandade. obehagligt.  idag har jag mest hängt en sväng med marro på morgonen och sen har jag ÄNTLIGEN städat min lägenhet.. ååh ni anar inte hur mkt jag har längtat. fint blev det. har även hunnit med att handla & träna och nu har jag bara hängt hela kvällen. så jäkla sköööönt.. ska nog tom sova snart tror jag.

dags för bloggsing guuurrls! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0