tisdag

tisdag idag hörrni! morgonen på quintiles gick bara bra, fick dock ta TRE blodprov så jag ser ut som en narkoman nu.. mindre trevligt. annars var allt bra! hängde lite med några dudes som var där och testade diabetesmedicin, hoppas det är roligt folk när jag ska sova där ockzåå!

idag har jag donat massor i lägenheten! det har gått skitbra och nu är det inga kartonger eller sopsäckar kvar.. har tvättat 6 maskiner också haha.  sen slängde jag även en sopsäck med kläder för att det inte fick plats.. känner mig duktig på något vis men fattar inte vem jag ska prata med för att få cred? haha det är liksom inte coolt. bara onödigt att kasta kläder man vill ha. eller jag har ställt det i förrådet så länge så jag ska kunna skänka bort det. när jag tänker efter kan väl kläderna ligga där ett tag iofs. haha ja här var min tanke-blogg. härligt att ni får vara med när jag tänker va!

ikväll var jag på ett roligt spinningpass som jag ska börja gå på! älskar att dom fått upp nya schemat på hemsidan nu. haha tyck gärna att jag är laaarvig! efter det var jag tvungen att slänga mig hem så jag skulle hinna äta innan medicintimmen var kommen. jobbigt att äta efter ett schema.. undra hur noga man måste vara..

imorgon blir det jobb och sen reggeafestival, informera mig gärna under dagen!

PUZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0