tisdag

hej vänner!
hur mååååår ni?
jag mår bra tackar som frågar!

helgen var som jag redan skrivit väldigt lyckad. det är verkligen bra att inte ha några förväntningar! hann mest med att vara bakis på fredagen, åka en vända till systembolaget och fylla på alkoholförrådet fast jag såg ut som stryk. sen åkte jag och bella ner och påbörjade förfesten i stadsparken innan alla andra kom och jag hade en mycket trevlig kväll!
på lördagen var jag bakis igen, och rebecca var även förbi och fikade innan vi begav oss till bella för middag och försök till alkohol. vi bestämde oss dock för att antingen inte dricka alls eller bli fulla. på dom tjugo minutrarna vi hade på oss att förfesta så hann jag få i mig en liter vin? ja fråga mig inte.  var en mycket trevlig kväll det määääd!

på söndagen vaknade jag ju med lite cykelångest såklart då min cykel stod borta vid fucking studenternas då det var omöjligt att ta sig hem på lördagnatten pga vädret. så jag fick ta mig en svettig jävla promenad dit bort men min cykel var hel vilket gjorde min dag! då åkte jag hem till mamma och åt upp allt dom ägde ungefär. sen var jag och jobbade som saaaagt

igår kom sanne & maria hit och fikade. eller man får nog inte säga fika för det fanns inge kaffebröööö, panik!! men jag ville faktiskt inte ut i spöregnet. sanna och pia joinade också en sväng. sen var jag och maria upp till gränby och lunchade & hängde med emely och sen åkte jag och tränade. på kvällen var jag på dragon palace med mor, bosse, emil, erik & linus och fikade innan vi var på bio och såg inception. skitbra film!

och idag då.. vaknade upp med ett jävla ryck kvart över sju över att fönstergubbarna står och hetsar vid dörren. synd att fyra av dom var unga och snygga och jag var nyvaken svullen röd och hade flätor. fick panik och visste inte vart jag skulle ta vägen men det blev en härlig bussresa till stenhagen för att kirra nycklar hem till mamma så jag kunde spendera dagen där. gillar inte att min nyckel numera har blivit bosses nyckel stunder som denna. men jag fick iaf äta en väldigt god frukost & slumra en sväng i niklas sköna säng innan jag åkte ner och mötte upp maria och sanna på stan för lite fika/lunch. sen var jag och mamma iväg till uppsala hem och beställde alla grejer som ska fixas. fick panik på alla val så jag lät tjejen som jobbade där och mamma bestämma till slut. inte okej.. sen var jag hem och åt innan jag åkte och tränade. och vet ni vad som hände idag? en tjej bröt foten!! så jävla hemskt, hon låg liksom och skrek av smärta.. aldrig hört något liknande, tur att det var hög musik för jag höll på att börja stortjuta av medlidande innan ambulansen kom. efter det var jag och fick massage!! fyfan vad lyckos mig. var helt underbart skönt. nu är jag hemma och hänger lite, men ska cykla till mamma snart och sova där så jag slipper gå upp halv sju imorgon och sätta mig själv på tågstationen

LÅNG BLOGG, NU ÄRE DAGS FÖR ER!

Kommentarer
Postat av: rebecca

dagens ord - panik! haha. sötnöt



åh jag är alltid smårädd för att det där med foten!

2010-08-11 @ 16:22:41
Postat av: jill

TUR att jag var sjuk och inte var på träningen.. fy fan! läbbigt.. hur gick det till lixom?

2010-08-11 @ 20:18:40
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0