tisdag

fan vad jag är määääääääääääätt.. blir så trött på mig själv som hetsäter. haha jag gör fan det och det är en sjukdom!! måste bort. har ätit så jävla dåligt idag, bara fett kolhydrater och socker. SPYR!

i morse var jag på quintiles, det gick bra, inga barn gjorda & min vilopuls var ännu lägre.. har en vilopuls på 40. stört, och det är inte ens när jag sover.. alltså det är ju förvisso bra att ha det, men det är lite obehagligt när maskinen börja låta varje gång. (ska ju egentligen typ användas på sjukhus där folk är sjuka, that's why) fint dock när sjuksyrrorna skryter. var fastande sen midnatt & jag får ju frukost där efteråt. tryckte i mig fyra rostmackor framför tvn där i min ensamhet. jävla fetto hah, men gott vare

efteråt åkte jag hem till mamma och lekte en stund. stackars bosse var magsjuk så jag var mest nervös och låste in honom i mammas rum haha. sen var jag hem och började tvätta halv elva, var och handlade lite & bakade äppelpaj. sen kom maria sanne och nathalie hit och fikade i några timmar, mysigt! sen åt jag middag och mamma kom och hämtade mig och vi åkte och tränade. synd att det var vikarie för mamma ville gärna gå på anna-lena. synd också att ledarens nya pass var lite halvtråkigt. eller inte tråkigt, men okänd muziik. det löser sig

men nu till hetsätningen igen då. efter träningen var jag och mamma på willys och vi lekte hitta protein-leken. känner att jag inte äter tillräckligt protein, och jag vill bli fetingstark så det är viktigt! förutom alla proteinkällor som är rätt uppenbara så hittade vi sardiner i tomatsås (mkt mer än makrill om ni bryr er) så mamma köpte det till mig. det var billigt också. så det åt jag och det var gott! mycket smarrigt. åt det på knäckemackor och sen blev jag dödsmätt. men så kände jag att det är ändå bäst att jag äter upp lite grejer innan jag åker till andreas så typ en kvart senare står jag ändå och hetsäter massa melon och annat skit. menar inte att melon är speciellt onyttigt men det är ju så JÄVLA onödigt!! 1. jag får ont i magen 2. det kostar pengar 3. jag blir helt svullen 4. i längden blir jag tjock 5. känner mig dålig. blir så trött på mig själv

så det var allt för mig idag. hehh så jävla kul läsning!!!

puss på er

Kommentarer
Postat av: marro

haha typ bloggen om en hetsätares vardag? ;) hhihi

2010-08-18 @ 22:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0