tisdag

yooo babes. uppdatering från quintiles dååårå. i morse tog jag blodprov varje kvart.. sen fick jag till slut äta frukost vilket var jävligt nice för jag var döhungrig. har sovit heeelt stört dåligt inatt. sprungit upp tusen ggr för att jag trott att jag måste gå upp. klockan 2 (observera att jag somnade runt halv kanske) så fick jag för mig att klockan var 6 och vågade inte somna om. eeh? alltså jag var verkligen vaken jättelänge innan jag insåg att siffran 2 inte är samma som siffran 6. det är konstigt faaan.. så när jag äntligen fick slå mig ner i sängen så vilade/sov jag några timmar. sen blev det blod varje timme & nu bara varannan. haha så jävla chill. gör ju ingenting liksom.. bara ligger här.  tänker på hur pengarna rullar in. fått god lunch & bulle osv. snart vankas det middag.. bra för jag är hungrig! först lite blodprov bara. men det är verkligen coollugnt för jag har en kanyl så det känns knappt. lite konstig känsla bara när den sitter där. plus att det ibland typ skvätter lite blod haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0