dag 3

Dag 1 - Presentera mig själv Dag 2 - Min första kärlek Dag 3 - Det här åt jag idag Dag 4 - I min handväska Dag 5 - Vad är kärlek Dag 6 - Min dag Dag 7 - Min bästa vän Dag 8 - Ett minne Dag 9 - Min tro Dag 10 - Det här hade jag på mig idag Dag 11 - Mina föräldrar Dag 12 - Den här veckan Dag 13 - Mina syskon Dag 14 - Mitt favoritämne i skolan Dag 15 - Mina drömmar Dag 16 - Min första kyss Dag 17 - Min favoritfödelsedag Dag 18 - Mitt favorit minne Dag 19 - Detta ångrar jag Dag 20 - Den här månaden Dag 21 - Ett annat minne Dag 22 - Det här upprör mig Dag 23 - Det här får mig att må bättre Dag 24 - Det här får mig att gråta Dag 25 - En första Dag 26 - Mina rädslor Dag 27 - Min favoritplats Dag 28 - Det här saknar jag Dag 29 - Mina ambitioner Dag 30 - Ett annat minne

jag har sett i folks bloggar att dom fotat allt dom ätit.. så ambitiös orkar jag faktiskt tyvärr inte vara..

idag gick jag upp vid kvart i åtta & började med att dricka en kopp apelsinte som jag fått dille på. sen har jag varit duktiga och pluggat nästan hela dagen. till frukost åt jag (som alltid. gjort i 3 månader HÄHÄ rolig tjej!) fil, ½banan & müsli, kaffe & en c-vitamin brus. dagens smak blev blåbär for your info! sen knaprar jag lite tabletter till frulle också

sen fortsatte jag plugga och drack en till kaffe tills klockan blev kvart i tolv då det alltid är repris av mitt favvoprogram biggest loser (inte sverige!) och jag grät som fan för att dom fick se sina "filmer". jag åt samtidigt ett kokt ägg, couscous & fiskbullar till lunch. härlig kombo. efter jag smält maten lite var jag och tränade, jag sprang förresten en mil idag! det var roligt, som sagt har jag ju aldrig gjort det innan så det känns väldig sköj! efter gymmet drack jag en proteindrink, smak:banan♥ väl hemma duschade jag och åt två plommon & ett päron och drack en kopp kaffe. sen FORTSATTE jag läsa, duktig va! känner dock att jag inte fått så mycket gjort som jag velat.. texterna var jobbigare än väntat faktiskt. men sen var jag och handlade och eftersom jag ändå skulle till ica så satt jag verkligen länge och försökte komma på vad som helst som vore gott. ingen inspo. GE MIG! till middag blev det iaf (tråkigt nog) kyckling, tzatziki & champinjoner å grejs i ugn + sallad. sen läste jag ännu mer! ojojoj, nathalie vad du är duktig! lade den svåra boken åt sidan och började på ett av mina superhäften som väger typ ett kilo och det var mycket roligare och mer lättläst. till desperate åt jag även en apelsin! och en mandarin kom jag på nu. hä-hä tycker ni jag äter hela tiden? 'cause i do..

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0