dag 4

Dag 1 - Presentera mig själv Dag 2 - Min första kärlek Dag 3 - Det här åt jag idag Dag 4 - I min handväska Dag 5 - Vad är kärlek Dag 6 - Min dag Dag 7 - Min bästa vän Dag 8 - Ett minne Dag 9 - Min tro Dag 10 - Det här hade jag på mig idag Dag 11 - Mina föräldrar Dag 12 - Den här veckan Dag 13 - Mina syskon Dag 14 - Mitt favoritämne i skolan Dag 15 - Mina drömmar Dag 16 - Min första kyss Dag 17 - Min favoritfödelsedag Dag 18 - Mitt favorit minne Dag 19 - Detta ångrar jag Dag 20 - Den här månaden Dag 21 - Ett annat minne Dag 22 - Det här upprör mig Dag 23 - Det här får mig att må bättre Dag 24 - Det här får mig att gråta Dag 25 - En första Dag 26 - Mina rädslor Dag 27 - Min favoritplats Dag 28 - Det här saknar jag Dag 29 - Mina ambitioner Dag 30 - Ett annat minne

har sjukt mycket grejer i min väska egentligen.. men idag var den tung för jag hade med mig 2kg papper + kollegeblock & litteratur..
°plånbok °kalender °kanebo °lypsyl(använder aldrig) °nycklar °pennor °hörlurar °handlingslista °tampong (har ej mens! gotta be prepared..) °iphoneskydd °mineralvatten °tuggummi

INTRESSANT!! hejhej

Kommentarer
Postat av: marro

jajemän där har vi alla lärt oss en viktig läxa! alltid en tampis i värris

2010-12-09 @ 23:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0