dag 9

Dag 1 - Presentera mig själv Dag 2 - Min första kärlek Dag 3 - Det här åt jag idag Dag 4 - I min handväska Dag 5 - Vad är kärlek Dag 6 - Min dag Dag 7 - Min bästa vän Dag 8 - Ett minne Dag 9 - Min tro Dag 10 - Det här hade jag på mig idag Dag 11 - Mina föräldrar Dag 12 - Den här veckan Dag 13 - Mina syskon Dag 14 - Mitt favoritämne i skolan Dag 15 - Mina drömmar Dag 16 - Min första kyss Dag 17 - Min favoritfödelsedag Dag 18 - Mitt favoritminne Dag 19 - Detta ångrar jag Dag 20 - Den här månaden Dag 21 - Ett annat minne Dag 22 - Det här upprör mig Dag 23 - Det här får mig att må bättre Dag 24 - Det här får mig att gråta Dag 25 - En första Dag 26 - Mina rädslor Dag 27 - Min favoritplats Dag 28 - Det här saknar jag Dag 29 - Mina ambitioner Dag 30 - Ett annat minne

jag tror på att vara god! och på att vara positiv. har läst att det inte finns något som säger att folk som tänker positiv lever längre eller så, men man har ju garanterat haft det betydligt bättre under tiden man levt! & det anser jag är värdefullt.. jag tror på att bemöta andra som man själv vill bli bemött, eller att iaf försöka. jag tror på kärlek hähä ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0