lördag,

whatsup fellows!

jag överlevde gårdagen!
i torsdags var jag & jessica hemma hos helena och myste. vi gjorde pizza & drack vin. sen spårade vi ur totalt när jag upptäckte fisher-flaskan. hah fyfan. asroligt var det iaf. som sagt överlevde jag trots allt och det blev en rolig skoldag igår! slutade kl fyra & då mötte jag upp maria och bella på forex & sen fikade jag med dom lite snabbt innan jag var och tränade med jill. igår fick jag förfrågan av personalen på friskis om jag vill bli ledare. en av dom kom liksom in och letade efter mig personligen i omklädningsrummet haha. vet inte vad jag känner.. det skulle vara jätteroligt men samtidigt lite läskigt. vad tycker ni?

idag skulle jag gymma men när jag kom dit såg jag att det var ett extra-jul-insatt skivstång/spin 20 minuter senare. lycka haha! då blev jag asglad. nu har jag nästan nyss ätit galet sen middag efter att har varit på en fem timmar lång date hah

näej. lär väl hoppa i säng nu, ska upp och tvätta klockan 7 imorgon. SKJUT MIG!!!!

Kommentarer
Postat av: Marro

SJÄLVKLART ska du bli ledare!! Åh vad kul att gå på dina pass i vår! Vad får du ha då? Haha skitkul säg ja!!! Samt hur var daten? Ringer sen, puss!!

2010-12-19 @ 11:22:27
Postat av: rebecca

haha vad roliga dem är som letade upp dig! om du får ett roligt pass som ändå är träning för dig så tycker jag också att du ska säga ja! förena nytta med nöje liksom ;)



och marro, innebär det att du tänker joina friskan igen hehe? puss

2010-12-19 @ 18:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0