måndagkväll,

härlig dag! fullspäckad om inte annat. har haft föreläsning & myslunch med tjejerna i skolan. sen var jag på ett halv seminarie innan jag lubbade iväg till bussen för att hinna på personalmöte. det verkar lösa sig med jobb för mig i vår vilket är ytterst skönt! & jag fick dessutom ett 7.30-16.30pass nu på lördag vilket ska bli mycket roligt faktiskt! sen blev det skivstång/spin, SJÄLV! karin, jill, vart håller ni hus?! need u guys there with me. dock var snyggkillen där som jag förvisso är rätt övertygad om har flickvän men ändå. nu ikväll har jag inte hunnit göra något annat än duschat och ätit tråkmiddag och kollat på hollywoodfruar. nu är jag skittrött & ska bara kolla på paradise innan jag somnar. NIDÅ? läget?

ps, fick höra att mitt inlägg om "min första kärlek" var provocerande & att det lät som att jag ville trycka upp i folks ansikten att jag var så himla lycklig osv. det var verkligen inte meningen, hade ingen tanke på det.. ville mest klargöra det för er om någon tog illa upp! men jag var fullt ut skitlycklig och det är ovanligt därav betoningen.. tror inte att jag kommer eller skulle kunna vara i ett förhållande i dagsläget som flyter på så perfekt faktiskt

Kommentarer
Postat av: jill

Nattis pattis.. jag har ju variiit sjuuuk jöö. saknat dig! Men verkar inte bättre än att vi ses på torsdag? inte innan tyvärr.. Puss!

2010-12-07 @ 08:44:41
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: bella

du är bra söt du!

2010-12-07 @ 09:56:33
Postat av: rebecca

bra att din dag var bra!



ps fattar inte riktigt hur det där skulle kunna vara provocerande .. man måste ju få säga hur man tyckte att det var DÅ! man är ingenting utan sina minnen



pussis!

2010-12-07 @ 15:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0