måndagnatt,

god kväll älsklingar
idag har varit en sån himla bra dag. jag har varit på hälsokontroll på quintiles & jag var frisk som en nötkärna! sen var jag ner på stan och växlade pengar samt köpte en julklapp åt mig själv hähä. ska slå in den strax & öppna efter thailand. sen var jag iväg till årsahallen & handlade (återigen!) inför min lilla bjudning nu ikväll. sen förberedde jag allt & försökte packa lite smått & städa. halv sju kom familjen hit och jag bjöd på massa god plock-
mat plus tårta & sen var vi allihopa på bio och såg "the next three days" tillsammans. så himla mysigt & vi har skrattat tills vi fått ont i magen

nu är jag pigg vilket ni kanske märker på mitt bloggmaraton. snart är det morgon & då väntar arlanda - thailand! jääääääääej! känns helt galet om jag ska vara ärlig

Kommentarer
Postat av: MARO

fan du är ju värsta konstnären, rena rama warhooool hehehehehehhehe

2010-12-21 @ 06:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0