söndagkväll

vilken sköön helg! i fredags träffade jag estelle! det var skitkul & mysigt. vi var och fikade och jag hjälpte henne med gästkårleg. sanna, vet du att man kan fixa gästkårleg på alla nationerna? i had no idea.. sen var jag på föreläsning om genus (för typ seriöst 13 gången.. vi fattar!) & jämställdhet. ganska intressant ändå. följt av lite shopping & träning med jillsan och kakan. sen kollade jag på idol i min ensamhet! sköönt. sov inte många timmar natten till lördagen.. blir alltid så orolig att jag ska försova mig när jag ska jobba. eller ja, framförallt nu när det är assistentjobb då. men jobbade alltså på mitt gamla vanliga jobb i lördags och det var jätteroligt. älskar att jobba! eller .. "jobba" skulle jag vilja beskriva det. sen pallrade jag röven hemåt för lite snabbdusch innan mamma bjöd mig och niklas på skitsmarrig middag och sen var jag, sanne & maria och såg paranormal activity. filmen var eeh..sådär! i början hände ingenting & inget var läskigt och man började fundera lite vad man hade hamnat på för film. sista kvarten var asläskig och hela bion hade hjärtat i halsen typ. så nu vet ni det! på tal om biobiljetter fick jag förresten helt random hem två stycken förra veckan. måste vunnit i någon tävling haha! det var ju roligt. idag har jag pluggat. alltså jag får panik på mängden vi ska läsa. (& verkligen måste.. läser inget av nöje direkt..) förstår inte hur man ska tänkas hinna utan att läsa på helgerna vilket fan inte ska vara meningen. sen har jag mest handlat, tränat & ätit mat.. nu är jag inte trött! det var ovanligt hähä. 8 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: rebecca

gu vad tiden går fort, kommer ihåg när det var typ 40 dagar kvar? hehe

2010-12-13 @ 09:06:49
Postat av: Marro

Du är så heeeeet!! Din nya header: säger bara mmmmmhm

2010-12-14 @ 00:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0