TGIF

sitter och lyssnar på mtv som har någon slags rewind med britney, justin & eminem. hä-hä, kul att man kan alla låtar. jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken buss jag ska ta, men borde väl gå om en stund.. ska ner till röda korset på intervju för jouren nämligen. beroende på hur lång tid det tar så blir det sen lite presentköp till elenore som fyllde år igår och så tänkte jag försöka hitta någon julklapp till julmyset, ute i god tid oh yes! sen har jag bokat skivstång/kondition klockan 12 och efter det ska jag träffa maria för lite lunch och spruta. om någon hinner läsa det här innan 14 så är det bara att höra av sig om man vill hänka. på lunchen då .. kanske inte så aktuellt med sprutor? men självklart får man följa med för att se mig plågas om det är något som glädjer er!

Kommentarer
Postat av: bella

jag kommer! kl 1 vaaa?

2010-12-03 @ 10:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0