torsdag,

hej älsklingar! hur mååååår ni?
alltså är det alltid sol nu förtiden? awesome ju! igår var en bra dag, är så jäkla glad över att jag klarat mitt mål med chinsen, tack till er som ville glädjas med mig! var på boxpass med mamma på lunchen, sjukt kul! önskar verkligen att jag hittade någon som ville gå med mig på det. ska nog sätta upp en kontaktannons på friskis. men det hände en tråkig och jobbig sak igår också. jag krashade min kaffekanna! fyfan. det är inte skoj. gillar inte snabbkaffe

idag har jag varit på stan och försökt kirra en ny kanna. gick inte bra.. på dagen var jag på seminarium, och sen ner på stan igen, insåg att jag behövde ett plastskydd-grej till min iphone.. alltså vad hände med priset där!? 200 kr, ENKELSIDA! för lite jävla plastfilm? trodde serri det skulle kosta typ 29.. nu ikväll har jag bara workat outish, duschat & klätt min julgran! tjoho. ps, varför går det inget bra på tv längre?

FREDAG IMORGON!

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha kunde man inte bara tagit lite gladpack? höhö. /hälsningar tjejen som i förrgår för första gången i sitt liv (tror det?) har kunnat ta emot ett mms

2010-12-10 @ 00:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0