underbara söndag

fan vilken klockren helg! i fredags var jag ju som sagt ledig. den där intervjun för jouren som jag berättade om gick sådär faktiskt. efteråt var jag en sväng på stan och lekte själv. sen var jag på ett skivstång&konditions-pass som jag aldrig varit på som var ganska roligt. vid två träffade jag sanne och maria och lunchade på unico och jag och marro hann även med vår planerade andra spruta inför thailand. det gick så himla mycket bättre den här gången och hon var supersnäll när jag berättade att jag var rädd. blir faktiskt arg hur mycket makt som dom besitter och enligt mig missbrukar.. efter typ 15 års spruträdsla kände jag mig ganska lugn förra gången men på en sekund förstördes allt för att sjuksystern var helt klumpig och haffsig och gjorde mig illa! men som sagt, det gick bra den här gången och jag har inte alls haft speciellt ont efteråt heller! ytterst skönt. kom hem och hann plugga en sväng innan pappa och pia kom och hämtade mig och vi åkte hem till elenore för att fira hennes födelsedag. supermys

igår sov jag länge & åt mysfrukost i lugn och ro, hann plugga lite innan jag slängde mig iväg till systemet samt var på jul-spinning. roligt pass var det! på kvällen förfestade jag och maria först här hemma hos mig & sen var vi på en skitrolig förfest hos någon som heter niklas följt av platina och kvällsmys i någons säng. lyckad kväll som fan!

idag mötte jag upp maria och tog en promme till jalla för kebab. fyfan vad det är gott med kebab alltså! äter det alldeles för sällan. nu ikväll har mina bff's varit här och ätit chips och dip med mig och fy vad jag älskar er! ♥

imorgon behöver jag inte ta med matlåda för då har jag och mina närmsta klassisar bestämt oss för att äta lunch i skolrestaurangen. VARDAGSLYX!

Kommentarer
Postat av: rebecca

mys!

2010-12-06 @ 09:53:05
Postat av: sanna

älskar din sinnestämmning på söndagar

2010-12-06 @ 10:30:57
Postat av: maria

det tåls att sägas igen: IN UT SPRUT SLUT

2010-12-06 @ 12:05:50
Postat av: m

haha men va? vad har folk för snuskig fantasi egentligen!! klart man fattar att jag syftar på vacci!

2010-12-06 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0