nytt år

tidinställd inlägg /jag är i thailand


1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? börjat (seriöst) på universitetet bl a

2. höll du några av dina nyårslöften? i dont do nyårslöften

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja

4. vilka länder besökte du 2010? italien, norge, åland, bulgarien, thailand

5. är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? inte jag kan komma på just nu faktiskt!

6. vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? inget speciellt

7. vad var din största framgång 2010? att jag klarat min första termin i skolan galant

8. största misstaget? i dont do mistakes

9. har du varit sjuk eller skadat dig? såklart, men inget överdrivet!

10. bästa köpet? min iphone eller min thailandsresa (får se vad jag tycker när jag kommer hem hähä)

11. vad spenderade du mest pengar på? hyra

12. gjorde någonting dig riktigt glad? typ livet over all

13. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? airplanes, what if, isnt it obvious, wakawaka, mikrofonkåt

14. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare

15. vad önskar du att du gjort mer? shoppat, rest, roliga grejer!

16. vad önskar du att du gjort mindre? ätit onyttigt, lagt pengar på räkningar

17. hur ska du tillbringa julen? i thailand med maria

18. blev du kär i år? ja

19. hur många one night stands? kanske 1? kan inte hålla reda på åren längre

20. favoritprogram på TV? kungarna av tylösand, desperate, paradise, ems

21. bästa boken du läste i år? vet inteeeeeeeeeeee

22. största musikaliska upptäckten? erik hassle

23. något du önskade dig och fick? ett bra år

24. något du önskade dig men inte fick? säkert mycket men brukar inten riktigt fokusera på sånt

25. vad gjorde du på din födelsedag 2010? klippte mig, hade min familj på lunch, kompisar på förfest & utgång

26. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att ha träffat mina vänner mer

27. hur skulle du beskriva din stil år 2010? klädstil? jag har iaf fått tillbaka min kärlek till byxor, vilket jag inte gillat på typ 6 år

28. vad fick dig att må bra? pengar, träning, att umgås

29. vilken kändis var du mest sugen på? hehe patrik kanske?

30. vem saknade du? linda, anna, andreas mfl

31. dom bästa nya människorna du träffade? andreas & tjejerna i min klass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0