17 januari

näääämen nathalie you're sooo cool som uppdaterar två ggr på samma dag!
jamen tackrå!

idag har jag och linda ätit lunch på cupido och gjort coola saker. t ex så betalade jag en skuld som jag haft hos SEBbanken i ungefär 7 år. det var på tiden kunde man tycka! mycket skönt att ha det gjort. har tänkt på att göra det i ungefär 7 år så ni kan ju tänka er stenen som fallit från mitt hjärta

efter det fikade jag och sanne lite i skolan & sen var jag på introduktionen till min kurs. vi var typ 13 st & jag tror det kommer vara väldigt intressant. är dock rädd för inlämningen i slutet. plus att det var en snygg göteborgare där, han ska jag försöka snärja!

efteråt slängde jag mig till träningen, passade på att gymma innan och gissa vem jag såg där? erika i egen hög person.  trevligt!

nu på kvällskvisten har jag mest ätit middag och sen gick jag en promme och mötte sanne. det var sjukt jobbigt att pulsa runt på alla oplogade gator, och jag såg bokstavligt talat förjävlig ut. men det gör ju inget! jag har ju ett vackert inre he he he

nu tänkte jag nog sova för jag har inget att göra på internet. kan inte alla snälla skriva en rolig sida att hänga på när man har tråkigt?


Kommentarer
Postat av: reb

du är snyggheten själv, inside out!

2010-01-28 @ 09:18:58
Postat av: marro

jag har en hemlig sida som jag är på när jag har tråkigt, men vill inte säga den till dig hahha

2010-01-28 @ 14:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0