fredag

haha ååh vet var så kul igår!
rolig förfest här med maria, maria, fredrik, petter & sen kom rebecca en sväng innan vi skulle slänga oss iväg! stod i kö ett tag & det har nog aldrig varit så skönt att kissa som det var när vi äntligen kom in. och jag betalade inte EN krona för inträde..älska nation<3
drack shotar, cider, öl osv .. kostar inga pengar så sista ölen köpte jag bara för att? drack kanske en klunk. aja, det känns iaf idag att man drack igår men har haft en sån härlig dag med mig själv (haha kan misstolkas) ätit mozarellapizza och kollat på det där nya bokstavslekspelet på trean. älskar't! ska lätt söka

igår på dagen tränade jag först och sen hämtade mamma upp mig och bjöd på lunch på gränby. supermys & shoppade massa roliga grejor. det var jag värd!

nej nu ska jag iväg och jobba! skulle nog behöva en till cola men det får jag kirra på vägen, ciaaao

Kommentarer
Postat av: rebecca

tack för igåår!



varför fick du gå in gratis? haha

2010-01-29 @ 16:13:07
Postat av: sanne

jag vill med va med i bosktavsspelet!! söka??

2010-02-01 @ 23:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0