onsdag

alltså jag haaaaaaaaar verkligen tänkt att skriva lite vid några tillfällen nu! men sen hittar jag något annat att göra. eller oftast hittar jag inte ens något annat att göra utan sitter bara och stirrar på skärmen och ser klockan går..

men men, i fredags var jag iaf ledig och var och klippte mig! det blev fräsht men känns lite kort. samt shoppade lite för mina sista slantar

på kvällen åt jag och maria god sallad till middag och sen var vi hemma hos my på klassreunion. aslyckat & kul! kändes som att det inte gått en dag. stod i kö läänge på birger innan vi gav oss och gick till firman och spenderade massa pengar.

på lördagen var jag cpcpbakis och kunde inte ta mig ur sängen. sängen var och ÄR förövrigt sönder också. känns väldigt jobbigt. nu kan man inte göra något i denna säng längre om ni förstår mig rätt. kan knappt ligga i den. ligga som i sova alltså

sen när maria mådde lite bättre pallrade hon sig iväg till ica och köpte cola. efter det började jag vakna till liv sisådär runt tre, TACK! för sen var det bara att gå till jobbet och vara där till elva. när jag kom hem hade maria och sanne köpt inte bara min favoritdip utan även mina favoritchips. you truly know me guys! lööve.

i söndags var jag och fikade på waynes med nathalie och rebecca och på kvällen gjorde jag tomatsoppa och bakade bröd till nattis och maria.

i måndags var det upp i ottan som vanligt och jobba. på kvällen tränade jag maria och jill och sen blev det paradise för hela slanten.

igååår tisdag fikade jag på waynes med linda och saga & sen jobbade jag på kvällen. sen såklart paradise på webtv när jag kom hem. blir lite ledsen när jag tänker på att det slutar på tisdag faktiskt...

nu ska jag luncha med linda och sen ska jag till skolan för första gången! wish me luck, puuuuuuuuuss!

Kommentarer
Postat av: bella

wieee vad mysigt de låter då!

2010-01-27 @ 14:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0