raka eller inte raka?

har ett litet problem inför imorgon! jag och en anonym kompis ska till gynisen för lite rutincheck höhö. och vet ni, vi ska ha en manlig gynekolog? inte ok! är mycket nervös över detta. hur ska man reagera?! tänk om han är snygg? tänk om han ser pervers ut? jag vill ingetdera! usch ge mig en rödhårig kärring som bryter på tyska som på ungis vettja. okej men seriöst. problem nummer två är hur fan ska man se ut down there !? tänk om han vet att jag vet att det är en kille och ville snygga till mäh innan besöket?! =skitpinsamt. sen kommer han ju garanterat fråga om jag har pojkvän och där vet vi ju alla svaret. även  lite pinsamt att komma med rosetter och engångtatueringar så här långt efter helgen..(för det är bara då man gör sig fräsh heheh)

wish me luck

Kommentarer
Postat av: maria

oj men vem är den anonyma kompisen?

2010-01-19 @ 22:00:07
Postat av: bella

hahahaha jag dör lite av skratt här! men vemfan är den anonyma kompisen?? samt fyfan för manliga gynekologer, varför finns doM? hhaha kör på engånstatueringarna och let me know how it went.

2010-01-20 @ 10:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0