söndag

nu är det söndag igen och helgen är slut. men jag är faktiskt ledig imorgon också så det känns ganska lugnt. bytte schema med en tjej på jobbet så att jag skulle vara ledig varannan onsdag när min kurs börjar nämligen

fredagen var rolig, sanne och jag var på info-mässa typ. och sen en sväng på stan och shoppade lite. för vilka pengar kunde man lätt undra? sen försökte vi oss på att luncha på nation. norrlands blev det, men det luktade lite uteliggare där så vi gick .. vi är inte så bra på att spara pengar. åt på något okänt ställe där det var ganska äckligt. ovärda pengar ha ha. sen blev det den efterlängtade bussturen runt uptown, förbi systemet och sen hem

på kvällen kom sanne linda och felicia hit och förfestade med mig och marro innan birger. det var en trevlans kväll!

igår myste jag mest med sanne hela dagen och var bakis. kollade på paranormal activity, som inte var så läskig som jag trodde, dock bra ändå! otippat slut.

idag har jag och marro äntligen varit på skroten och lämnat våra äckliga tv-apparater!!!!!!! lööövely. sen svängde vi förbi mix mix och sen var vi och handlade mat. det blev billigt. det var skönt heheh.

nu ligger jag mest i sängen och kollar på filmen spread. fett mycket sex. I NEED TO GET LAID!

Kommentarer
Postat av: marro

i hear ya sistah!

2010-01-18 @ 10:29:09
Postat av: sanne

haha hoho hihi

2010-01-18 @ 12:19:13
Postat av: rebecca

heeyaa!

2010-01-18 @ 12:27:25
Postat av: bella

vilken kurs är de du börjar? någon som verkar kul på riktigt eller bara för kåris?? :)

2010-01-19 @ 18:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0