tisdag

uuusch vilken schlitsam dag! inte för att jobbet i sig har varit slitsamt, men har varit så otroligt trött.. sist jag kollade på klockan var den 4 & då var jag inte ens på väg att somna. klockan står på tio i sex liksom. plus att jag varit uppe och kissat typ en miljon ggr inatt haha. inga mer bautakoppar te för mig precis innan läggdags

bloggade jag igår? minns inte .. men jag var ledig och var hemma nästan hela dagen. var så sjuukt skönt! tränade på kvällen med reb jill och maria dock. samt körde min första ljusa tvätt efter italien. ha ha man kunde inte undra vad jag har använt sen dess?

som sagt, idag har jag jobbat & varit på aerobics med rebecca. sen gjorde jag en champinjonpasta till middag och är fortfarande aaaasmätt. nu ligger jag nyduschad i soffan och längtar efter paradise heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0