tisdag

idag är jag fett med glad för efter jobbet gick jag och sanne och skrev in oss på stocken LIKAMED jag har kårleg nuuu woho! sen fixade vi även lånekort på bibliotekerna (eh böjning där?) så jävla duktiga. känns så otroligt jäkla skönt. äntligen kommer jag någonstans hah! jag vet inte vart jag ska men jag ska komma dit ..

och igår lekte jag också med sanne på stan och köpte bla ett par nya jeans. det var ovanligt, ja

funderade verkligen på att gå ut ikväll, men det blev inget då min väckarklocka står på 05nånting imorgon. bra gjort, dock tråkigt. men på fredag ska vi gå ut och blir det inte kul så kan jag ju gå ut nästa vecka! (för pengar var inget problem längre? s-smiley)

äej. har inte mycker mer att förtälja! försökte faktiskt uppdatera igår men då fuckade datorn upp sig så orkade inte börja om. idag har jag och maria burit ner massa grejer i förrådet och vårstädat i övrigt. det är så fint nuuu.

puzz.


Kommentarer
Postat av: bella

wihiioo nation hela våren och sommaren alltså!! fan vad kul vi ska ha :D (någon som längtar till att komma hem till uppsala och leka i er vårstädade lägenhet och gå uuut?!)

2010-01-13 @ 15:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0