onsdag

yo bitches and hoes! hah, så jävla mycket carro-uttryck.

maria sa att jag var duktig som bloggade så nu känner jag lite press att fortsätta. har precis duschat och ätit middag med maria på altanen. inte duschat då, bara ätit middag.. låååvar. innan dess var jag en snel syster och cyklade och lämnade en film åt min bror. men för att slippa prata (skriva..) baklänges så har jag haft en ytterst skön dag. solat en skvätt med sanna och maria i förmiddags och sen läst lite i en ny bok jag lånat av marro och ätit glass. sen var jag hem till mamma och lekte med niklas och sen blev det träääning på mannes pass. en av mina nya favvoledare jao!

nu ska jag ner på stan och kolla på ecplise & sen ta mig ett glas med dom som vill.
TJO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0