onsdag

wöööö. TRÖTT ÄR JAG! undrar varför jag inte kan sova när jag är dödstrött. sov kanske 2- 2½ timme inatt. inte okej. ska nog stänga av datorn innan satc idag så jag inte ens blir sugen på att vara vaken hah. men gud det låter som att jag inte har någon kontroll över mig själv (okej, har inte)

idag fyllde m år så jag har bakat en fin tårta som alla älskade. plus att jag blev bjuden på bla silltårta (som jag också bäjkade. me so housewifey) till lunch. så sjuukt gott. jobbade över lite och gick ner på stan och handlade lite nödvändiga grejer. sen var jag och tränade och hämtade ett paket med kläder jag beställt. är mycket nöjd! med iaf hälften av grejerna. beställde bla en klänning som jag nog ska ha på min födelsedag. (ja. nu för tiden får jag planera utgångskläder cirka tre månader i förväg eftersom jag aldrig går ut) den är mycket fin men inte optimal i storlek så får tänka lite påt. (vad gillar ni mina parenteser btw?)

nu har jag kollat fotboll, duschat & måla naglarna. SKA GÅ OCH BORSTA GADDARNA NU OCH SEN SOVA
(intalar mig själv) PUSS!

jag har typ en avatareffekt på min kamera

Kommentarer
Postat av: rebecca

scaaary ..

2010-07-08 @ 07:13:11
Postat av: sanna

satc eller porrfilm? ingen vet

2010-07-10 @ 01:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0