söndag

men åååh vad jag älskade gårdagen. helt perfekt hela dagen!
älskar att kunna hitta på lite vad man vill utan att behöva tänka på klockan. jag och maria började kvällen med god mat ute i hettan, innan vi fixade oss och började färden hem till sanna för förfest. sjuukt kul. sjuukt kul utgång. asbra dag och kväll helt enkelt.  TAAACK!

idag dog jag av bakfyllehuvudvärk och sömnbrist. men åkte ändå med mamma & badade och hade en jättemysig dag. på kvällen åt jag och nathalie smarrig middag & sen kom sanne sanna och bella och kollade fotbollen.

nu borde jag sova för jag ska upp tidigt imorgon och jobba men det är ju så mkt roligare att vara vaken hihi

Kommentarer
Postat av: hellberg

vad bra att du är nöjd med dina lediga dagar gullet! puss

2010-07-12 @ 01:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0