tisdag

igår var en härlig dag! så synd bara att vi måste sitta inne på jobbet i detta väder.. men på fredag fungerar hissen igen så det ska bli skönt. jag dog igårmorse av trötthet förövrigt. visste inte hur jag skulle orka upp men jag beslutade mig för att snabbt slänga mig upp och blev som vanligt klar 20 minuter innan jag måste cykla iväg. dooh. efter jobbet var jag på skivstång & sen åkte jag hem och åt smarrig middag innan jag maria bella och elle åkte iväg och badade på okänd badplats. klockan var nio och vi låg typ och torkade i solen. fääääntastiskt! efteråt blev jag dock frussen då vi tydligen inte hade något varmvatten hemma. så det blev te i soffan med marro framför lite snoppar på tvn

idag har jag varit ledig, skrev jag, men det har jag inte alls det? haha. var och svettades på gymmet med några tappra få människor när jag vaknade. utan fläkt. det var nästintill olidligt men kändes då desto duktigare. sen åkte jag hem och tvättade, duschade & hängde innan jag åkte och jobbade. sen nu ikväll har jag varit och tagit ett glas (för min del COLA!! (dubbelparentes: ofrivilligt)) på riverside med marro bello gustav och hans kompis fredrik. skulle nu vilja försöka se klart new moon, försökte igår men somnade efter 20 minuter.. det bådar gott inför imorgon!

tooodels


[before and doing-posing. lyckat.]

Kommentarer
Postat av: rebecca

puss!

2010-07-14 @ 10:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0