tisdag

hej frieeeendz.
ska inte slacka ihop så jag skaaa blogga! kan ni inte också göra det? ROLIGT.

idag har varit en stressig dag. eller jag känner mig stressad enda tills på fredag faktiskt. igårkväll gjorde jag ett schema på mobilen så jag inte ska glömma något. inte okej att ha ett schema över sitt liv hah

jag har iaf jobbat dagpass idag som vanligt, jobbade dock över och stressade hem och lagade mat & började plocka ur förrådet. kollade lite på min nya soffa som jag köpt också som mamma var och hämtade åt mig imorse. väldigt snelt på hennes semester och allt. har försökt börja packa till gotland också men det gick sådär. sen var jag iväg till willys, tränade & kom hem och slängde mig direkt till tvättstugan. duuuschade och har sen varit och träffat camilla också.

nu har jag just ätit världens största fat med frukt och har ont i magen & kollar på satc. ska nog försöka sova då mitt sömnintag inatt inte var okej. 45+20 minuter. ja, på hela natten, svar ja .. så jag är inte helt på topp, men ska försöka beta av mitt dagsschema innan jag går och lägger mig (....)

berätta om era liv! puuzz

Kommentarer
Postat av: hellbergis

har berättat lite om mitt liv på min blogg hihi men samt! fredagen den 30 juli kommer jag kunna flytta antagligen, på kvällen. vi får tala vidare om hur vi gör med allt snarast men du får ha det så mysigt på gotland my dear! puuuuuuuuuuuuuuuuss

2010-07-22 @ 00:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0