tisdag

jobbat 5 dagar av 8 i rad - CHECK! känns himla bra.
så det innebär att jag är ledig lör & sön. snälla rara uppskattade fina vänner, VILL NÅGON GÅ UT MED MIG PÅ LÖRDAG? jag behöver gå ut och ha kul!

igår blev en fin dag. kan ju numera inte vistas ute så inget bad för mig, men jag och pappa åkte till elenore och hälsade på mina älskade tjejer. och vet ni, jag övningskörde både dit och hem! det är så jävla kul att köra bil. och läskigt. hehh. sen åkte jag och jobbade. idag har jag ju som sagt också jobbat & sen var jag och handlade och lagade mat. sen var jag och tränade & när jag stod i duschen råkade jag krasha typ mitt tredje fucking solpuder på två månader. STÖN! fråga inte hur man kan förstöra ett solpuder i duschen pliiiis.

sen har jag ju faktiskt inte berättat att jag ska leka försökskanin & tjäna lite pengar om några veckor. hehe exiting va, hoppas jag inte dör!! eller att det händer något annat läskigt hehehh...

Kommentarer
Postat av: hellberg

jag kan nog tänka mig att gå ut, måste bara kolla lite för jag har sagt att jag kan vara barnvakt, så ska bara kolla det först :) puss!

2010-07-06 @ 22:51:05
Postat av: reb

du måste berätta mer om försökaninandet! plus bra med övningskörandet! puss



p.s tror jag är i julita på lördag :(

2010-07-07 @ 11:55:17
Postat av: sanna

jag kan kanske gå ut! haha älskar att det låter som värsta uppoffringen hehe. jag vill gå ut! men kanske om vi förfestar här? slutar nämligen åtta så måste stressa you know

2010-07-07 @ 23:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0