torsdag

NU SKA JAG PACKA!!!! okej. fattar du det nathalie. vill också tillägga hur mysigt det är att det regnar ute. kanske kan få använda mina stövlar idag, måste nog komma på någon anledning att få gå ut! måste nog även i studens (regnets) hetta sätta på lite kärleksmusik och låtsas att jag är med i en film.. men då måste jag sätta på mig några fina underkläder att glida runt i.. har inga rena.. måste nog tvätta om jag väntar besök till helgen.. heh nu blev ni nyfikna va.

NÄÄÄEJ. på med trosor. eventuellt en bh också så inte grannarna behöver se mina vita pattar.. det gick väl an förrut när kroppen iaf hade en jämn hudton... CIAO

Kommentarer
Postat av: nathalie

PUSS! imorgon kommer du packa för fullt och det kommer gå så bra så! PUSS!

2010-07-29 @ 23:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0