torsdag

jag har faktiskt packat idag. känner mig jätteduktig FAAAKTISKT! kommit ganska så långt. imorgon kommer och ska jag få det klart och även börja packa ner i min blivande källare så ma/pa/bo ska slippa göra allt.

jag kom iaf iväg en sväng med stövlarna idag, var tvungen att gå till ica och kirra kartonger.. fick tre banankartonger och det var väl ungefär det jag hade. men det är bra det! fyra eller fem vändor till sophuset också..hmm.

min cykel var tom sönder upptäckte jag. punka och lite mer. men jag blev liksom inte så ledsen som jag normalt blir.. jag äääääääär sååååååå lyckliiiiig. ursäkta om det sticker i folks ögon! idag var jag på skivstång igen, tycker det är så stört kul, FÖLJ MED MIG!? sen tog jag bussen till sanna för att äta kräftor med henne och sanne. mycket gott! sen nu ikväll har jag försökt packa lite mer, hängt med nattis, duschat i kallvatten, pratat med andreas & kollat satc.

nu ska jag nog försöka sova, är dock döööödspigg! men har som sagt lite å göra imorgon innan jobbet.. sen är det lördag och flyttdag. flytt&don&jobba. sen ska jag sova första natten i lägenheten & när jag vaknar kommer andreas!

PUZZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0