torsdag

amen nice dag va!
mamma ringde imorse och frågade om jag ville med och bada och jag kände verkligen hur dödstrött jag var, men jag pallrade mig upp och tog med mig maria och åkte till lyssnaängen. otroligt skööönt!

sen slängde vi oss hem och snabbhandlade på willan innan jag mor och bosse åkte och spinnade. fattar verkligen inte hur man böjer det ordet.. spann? åkte hem och duschade och sen cyklade jag och marro till gränby och hängde lite.. kom hem och åt god, sen middag ute & spanade mest på alla fester som pågick på gården.

sen gjorde jag lite tårta till min familj (kände att jag var tvungen att skriva det så ni ej förväntar er cake på lör! filåt) myste ner mig mig marro i soffan och förväntade mig en lugn kväll hemma, men jag blev lite rastlös så då åkte jag hem till bella och lekte med henne och min fina linda. sen blev det framfickan med dom plus sanna, observera att jag hade tänkt vara hemma och hade därmed inget smink

sa ju det, NICE DAG!

IMORGON ÄR DET FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0