-

Nämn något som gjorde dig glad igår: att maria hade lagat mat när jag kom hem!
Vad gjorde du kl 08 imorse: förhoppningsvis sov, möjligtvis låg vaken
Vad gjorde du för 15 min sedan: läste kissies blogg..
Det sista du sa högt: "vi hörs ikväll"
Det senaste någon sa till dig: "det gör vi, hejdå"
Vad har du druckit idag: vatten, fil, te
Vad var det senaste du åt: banan! äter nu hih
Vad var det senaste du köpte: mat
Vad är det för färg på din ytterdörr: grå
Vad är det för väder hos dig nu: lite blåsigt, ibland sol & lite moln
Godaste glassmaken: hmm.. vanilj kanske. eller cookie dough
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vill tro!
Sover du tungt: oftast inte
Drömmer du mardrömmar: inte så jätteofta längre faktiskt
Trivs du med ditt jobb: jättebra
Favoritklädsel: partykläder!
Favoritlåt just nu: jason derulo - the sky is the limit
Vad ser du om du tittar till höger: min byrå, en öppen dörr & en vägg te x
Vad gör dig glad just nu: mycket! t ex att det är juni. att jag inte tappat bort mina träningsskor
Vad ska du göra härnäst: stänga av datorn och åka och jobba
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: glad! lite frussen!
Favoritgodis: c h i p s !
Kläder just nu: svarta leggings, vita underkläder, grå strumpor och en vit tunika typ
Sommarplaner: sol!  & ta det lugnt och göra vad man vill. bulgarien, gotland, reggeafestivalen.. ta körkort förhoppningsvis! jobba. fylla år! flytta!
Hur många kuddar sover du med: fyra
Spelar du något instrument: haha nej, önskar dock att jag kunde..
Morgon eller nattmänniska: natt
Vad är viktigast för dig: att mina nära mår bra!
Är du kittlig: ja.  eller skulle nog säga relativt, har varit mkt värre
Snarkar du: ibland säkert
Stjärntecken: kräfta
Äckligaste insekten: hmm.. allt är väl typ äckligt men det värsta tycker jag är dom där gröna som luktar kiss.
Stökigt eller välstädat: välstädat
Längtar du mest efter just nu: SOL!

jjj


Kommentarer
Postat av: marro

så himla avis på alla dina sommarplaner giiiirrl! du kommer ju ha en asrolig sommar :)

2010-06-02 @ 12:20:33
Postat av: Jill

JAG ÄR OXÅ AVIS!! =)

2010-06-09 @ 09:44:59
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0