lördag,

hej och välkommen till min pensionärsblogg!!
(har inte druckit på typ 4 veckor, endast det jag ville berätta..)

alltså, trodde aldrig jag skulle säga detta, men jag funderar på att byta blogg! tror jag skulle bli lite mer inspirerad till att blogga då haha. så nu vet ni det, vet att ni undrat!

sen sist har jag väl typ.. hmm.. varit och firat en av mina kusiners student i stockholm, hälsat på mina småtjejer, jobbat, tränat, shoppat & typ sånt.. så nu vet ni det också!

idag känner jag mig mycket bättre dock. så sjuuukt ovärt att vara sjuk när jag har min första lediga helg på 4 veckor. hade verkligen sett fram emot att få gå ut igår men insåg tidigt igår att det var rätt omöjligt. så jag hängde hemma hela dagen förutom ett besök på apoteket, alltså det är såå tråkigt att bara vara hemma verkligen. iaf en längre stund och nmär man inte gör det frivilligt. som tur var kom sanne förbi mig på kvällen och gjorde mig sällskap.

idag har jag, sanne & mamma varit på polisen och kirrat våra pass inför resan och sen har jag och mamma varit på stan tills typ nyss och shoppat och lunchat. mycket trevligt och mysigt!

mamma berättade också att jag inte behövde köpa så mycket grejer till lägenheten innan min födelsedag... så om ni tycker det osar lite 40+ över min lägenhet sen så slipper ni undra varför...

näej nu ska jag vänta in sanne för att åka till gränby och handla chips till ikväll. idag ska jag fira att jag inte ätit chips på 10 veckor nämligen. genom att äta chips dårå, givet! :D och innan det skulle vi bli bjudna på middag hos sanna också. good day..GREATY!


- - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0