måndag

hej vänner!

helgen har varit väldigt bra, fick ju ledigt fredagkväll så efter jobbet for jag iväg och hämtade mitt nya pass & kollade in rean lite innan jag var på magnus pass halv sex. på kvällen åt jag och maria god mat & hyrde film. en skitläskig svensk/norsk skräckis, usch

på lördagen var jag och marro på skivstång/konditions-pass med en snygg ledare och svettades lite. (hehe i mitt fall mycket of course) sen kom rebecca sanna och sanne förbi och kollade bröllopet och hängde. sen jobbade jag igen, kollade  bröllopet och åkte hem och fortsatte haha.

igår var jag och tränade på morgonen & sen var jag bara hem och käkade och duschade innan jag och mamma åkte till IKEA och myste. jag började tidigare igår så jag slängde jag mig hem och cyklade i spöregn till jobbet. på kvällsingen var jag och maria tvungna att leka tvättstugeleken då vår tvättmaskin krashade när vi tvättade på dagen. kul jul!

nu sitter jag här och har precis ätit frukost och duschat. var ute och sprang lite i morse (??!!) haha. kände att man får ta tillfället i akt när man  känner för det. kommer nog inte hända på ett bra tag igen nu liksom.

nej nu ska jag ut och hämta min resväska och försöka börja packa. fullt schema innan avresa sen väättni!

bjussar på en bra låt som ni kan parta till när jag är borta


Kommentarer
Postat av: reb

duktiga du

2010-06-21 @ 19:22:20
Postat av: bella

ha så ruuuligt på eran resa!! vi ses när du kommer hem :)

2010-06-21 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0