måndag,

det är så himla skönt att vara ledig! tjoho! har hunnit med massor idag känns det som. var och handlade, har packat det jag kunnat till bulgarien, fixat lite med min nuvarande och blivande lägenhet, mejlat asaviktiga mail höhö osåååvidare. blev nästan rastlös där ett tag! sen var jag och tränade och efteråt var min älskade kära mor här och hängde lite med mig. och idag började segemyhr! så jäkla roligt program, lika roligt som jag mindes det.

imorgon ska jag upp och jobba så nu ska jag stänga av datorn och invänta satc. hoppas dom har kommit till några avsnitt som jag inte sett så många ggr nu. förra veckan orkade jag inte ens kolla! doooh.

godnatt katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0