måndag,

idag var en bra dag! en helt vanlig jäkla vardag dock, men bra ändå. vardag är rätt bra tycker jag. slipper tänka så mycket, inte så van att använda hjärnan ni vet..

haha ska berättade något skrattretande dock om ni minns att jag skrev om min cykel igår. när jag cyklade till jobbet imorse så kände jag att bakhjulet kändes lite konstigt. eller ja, lite konstigt kanske var att underdriva.. jag kände att det var vääldigt dåligt med luft men försökte ignorera det och tänka att det nog bara kändes så för att den var nypumpad. ICKE! hann inte ens till ica innan jag ser att hjulet är i princip platt i bak. haha nästan kul faktiskt. alltså, nej förresten, det var verkligen inte kul alls egentligen. gör mig ledsen när min cykel är ledsen! efter ett tag insåg jag dock att det inte gick att cykla med den så jag fick gå med den, men efter ett tag så dumpade jag den för att jag ens skulle hinna till jobbet.

jobbet gick bra och sen tog jag mitt pick och pack till friskis. många människor man kände där idag! rooligt tycker jaaag. sen gick jag och maria hem pga min cykel innan vi gick till cykelgubben samt handlade. sen åt vi god räkpasta, om ni undrade...heh. nu ikväll har jag och nathalie även lekt händiga och mixat och trixat med våra cyklar. hah, det var roligt.

okej, ska sluta leka lite halvchill. JAG HATAR ATT MIN CYKEL ÄR SÖNDER!! vill gråta lite vid tanken. måste planera hela mitt liv nu efter hur jag ska ta mig någonstans och det är inte kul alls. fattar inte hur ni andra gör? tänker inte direkt börja åka buss i juni

nu må jag sova! puuuzz.

Kommentarer
Postat av: reb

snoodiepoodie! men du hade ju lämnat in den? då tar det väl två timmar att laga den typ? eller är det bara här hos min käre cykelhandlare hehe .. puss

2010-06-15 @ 10:55:48
Postat av: hellberg

ååååh återigen, jag lider verkligen med dig :( fattar inte hur man klarar sig utan cykel jag heller!

2010-06-15 @ 14:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0