onsdag,

idag har jag varit ledig! så himla skönt. dock var det några härliga människor som ville att jag skulle ligga och lyssna på massa borrande rakt in i min hjärna imorse istället för att få sovmorgon. så jag låg där och suckade och vägrade gå upp men lyckades sen tydligen somna om och vaknade HALV ETT! så jäävla länge sen jag sov så länge.

nu på dagen har sanne varit här och fikat med mig och sen tog vi en prommis och jag gick och tränade. sen gick jag hem igen eftersom det är min nya (ofrivilliga) grej.  MEN SEEEEEEEEEEEN, kom pappa hit och tog en titt på min cykel & vi åkte iväg till biltema och kirrade lite nya grejer och sen var det klart! (hehe. fan vad lätt det går när man inte kan något själv) så nu är min fina cykel helt kry igen och jag ska nog fira med en runda nu ikväll! är så otroligt lättad och glad!

nu gör jag mest ingenting, slökollar på lyxfällan & har precis duschat och ätit middag.. tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0