söndag,

det blev en väldigt bra helg ändå trots att jag missade utgången! jag sanne maria & bella blev bjudna på supersmarrig middag i sannas fina lägenhet igår. TACK igen..!! haha.. sen kollade vi på "it's complicated" och åt chirre med dirre. filmen kändes lite seg men  var stundvis skitrolig om ni undrade

idag har jag pumpat min cykel, vilket känns vääldigt skönt! däcken är så hårda så man nästintill studsar fram, är lite smårädd att jag ska spränga dom såfort jag åker nedför minsta kant hah. sen cyklade jag till mormor och morfar där min familj och lite kusiner var bjudna på mat. trerätters till lunch hör ju inte direkt till vanligheterna. var väldigt mysigt och trevligt! sen åkte jag vidare till friskis och tränade med jillsan.

nu är jag inte så trött om ni undrade men borde ändå gå och lägga mig då jag ska uppi och jobbi imorgon. finns ju inte jäättemycket att göra på internet så kanske faktiskt somnar av tristress ;D

Kommentarer
Postat av: rebecca

fin blogg snufsan

2010-06-13 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0