tisdag,

idag är det tisdag och jag har jobbat! har planterat blommor nästan hela dagen så det har varit nice. fick dock en allergisk reaktion av någonting och fick prickar & fläckar på hela höger armen.. lite läskigt men efter diverse krämer, sjuksköterskeråd och husmorstips blev det bättre efter några timmar som tur va!

efter jobbet var jag en snabbis på stan med sanne & sen hem och åt middag. var till uppsala hem och sen kirrade jag lite matsäck till imorgon. efter det var jag till mamma & sen tränade. nu har jag försökt packat det sista, betalat räkningar och så vidare. imorgon åker vi så no more update! hoppas på sol åt oss & glad midsommar mina vänner!

jag på midsommar förra året


Kommentarer
Postat av: sanne

hahahaha dör över bilden! det var tider det!

2010-06-22 @ 23:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0