tisdag,

denna tisdag har även den rullat på i vaaanlig ordning! blev lite lurad av vädret dock, vid 6 imorse var det solsken och klarblå himmel så jag trodde för en timme att det skulle vara sommar idag.. icke då! men men, jag tänker inte klaga eftersom att jag och sanne drar till (förhoppningsvis) värmen om en vecka!

efter jobbet så gick jag hem. ja, alltså det gör jag väl oftast, men inte gååår. alltså motherfuckingfuckshit vad jag saknar min cykel. (ni som inte förstår ens kärlek till sin cykel kan hoppa ner nu hihi) MAMMA SKA FIXA DIG SNART!! ska se till att det aldrig händer dig nåt igen! imorgon ska du få lite omvårdnad av någon bättre än jag och sen ska vi på äventyr igen, bah du o jag alfred! .. nej jag är inte hög.

väl hemma åt jag lite middag innan marro var supersnel och lånade ut sin cykel till mig så jag kunde åka och träna. nu är det kväll och satc & jag behöver inte stressa med att sova! tjofuckinghooo.

Kommentarer
Postat av: hellberg

tänk vilken lycka du snart kommer känna! :)

2010-06-16 @ 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0