torsdag,

HEJ BLOGG!
tänkte börja med att säga att jag inte har någon fungerande mobil så om ni vill få tag på mig är det hemnummer eller facebook som gäller. kul jul!

idag har jag varit ledig och haft det skönt. dock har jag plågats med huvudvärk hela dagen som fortfarande sitter i så det har varit lite mindre trevligt. jag har iaf handlat & varit och kollat på tapeter & grejer till lägisen. makes me happy! sen var jag rebecca nathalie och sanne till fullerö som jag så himla gärna ville till, och sen var vi på ulva kvarn och åt lunch och strosade lite. sen kom jag hem och hängde en stund. tappade t ex mobilen i toaletten (thats why it doesn't work..) har alltid undrat hur folk gör såna grejer men nu vet jag. det ba' händer! sen var jag på bräda och skivstång som är min nya grej.  när jag kom hem åt jag slurpig sill-ägg-lax-potatis middag med maria.

nu borde jag försöka sova för jag ska jobba dag istället imorgon då en av tjejerna var tvungen att byta. eller jag ska nog kolla på sex and the city först visserligen.. men min headache is killing me.. (my drinking's killing me.. my heels are killing me osv..)

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0