onsdag

hej bloggen!!
aslänge sen. hehe NEEJ! nu blev ni glada va när jag är så flitig på uppdateraknappen!

har dock inte mycket att uppdatera om.. är kissnödig fast jag just kissade dock. allt för mig, hej!

neeej. såklart inte. måste ju berätta om min skitintressanta dag. har varit i skolan och tränat. hade asont i huvudet efter föreläsningen och kände mig jättesjuk på träningen. var sjukt opepp, men sen lekte jag med jillsan ett tag och kom hem och fick mat i magen och kände mig mycket piggare. lyx att komma hem till lagad mat, som dessutom var god hihi. tack nattis!

nu ska jag gå och kissa och kolla på dating in the dark som jag missade igår när jag jobbade & sen dess LÄNGTAT efter att få se. om ni inte sett det programet så har ni missat något fo sho!

jalla baj

Kommentarer
Postat av: n to the attis

älskar uppdateringarna!!! PUSS <3

2010-03-25 @ 08:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0