lördag

hej bloggen! dooh. hur mår ni?

måste bara säga att jag älskar detta väder, får verkligen inte nog!


i torsdags var jag och sanne på stocken. det var asnice! sjukt länge sen jag var där men jag hade jätteroligt. förfestade  i slottsbacken också vilket inte gjorde sommaridyllen mindre direkt

igår var jag så bakis så jag trodde jag skulle dö. nästan iaf. lyckades somna om efter en stunds bökande inträngd i ett hörn i sängen för att jag hade överlevnadssaker i hela sängen och när jag vaknade mådde jag tusen gånger bättre. sjukt hur mycket man uppskattar att må bra när man varit bakis

skönt att bakisheten gick över för sen var jag ju iväg jobbade, gick smärtfritt.. efter det åkte jag hem till mamam och hängde med hennes vänner & blev bjuden på goda saker att äta hah. när klockan började närma sig halv två kände jag dock att jag borde åka hemåt trots att jag inte var ett dugg trött

idag har jag mest tränat & suttit ute på altanen och njutit. och nu ska jag åka och jobba! tjohheeej från en trevlig tjej

ps jag ska flytta 1 augusti, alla kontrakt är färdiga :D

Kommentarer
Postat av: marro

wohoooo! fett najs med ny lägis! när blire inflyttningsferre???

2010-05-22 @ 21:11:08
Postat av: rebecca

grattis tjejen!

2010-05-23 @ 21:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0