lördag,

heej kompisar!
nu är det helg, men det känns inte riktigt som det eftersom att jag jobbar.

men i onsdags och torsdags var jag ju ledig, och i onsdags vet ni redan var jag gjorde.. i torsdags var jag och fikade med saga & handlade med marro, efter det åt vi tacos och sen åkte jag och tränade. inte så nice combo, tacos+intensivpass..=spykänsla..

igår tränade jag med maria & anna och efter det var jag och lunchade med sanne. jag duschade ju där och här kan ni få lite exempel på vad jag glömde; shampoo och balsam, bh, tamponger.. osv. så jag gick bh-lös hela dagen igår haha. lite ovanlig känsla sådär. sen åt jag och sanne som sagt lunch, var och åt sushibuffé och jag slog personligt rekord.. åt så sjuukt många så jag höll på att spy/somna/dö. efter det gick vi på stan en sväng och sen var jag och jobbade

nu har jag precis ätit lite frukost/lunch, var på step kl 11 så nu lär jag ju kanske vara lite fräsch och duscha tänkte jag
trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hehe ska du inte berätta hur många bitar du åt ..

2010-05-08 @ 14:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0