måndag,

okej sannis, this one's for you!

det blev en spontanutgång i lördags efter jobbet med fett hår. försökte verkligen låta bli men det gick inte hah. hade dock en väldigt trevlig kväll!

igår behövdes lite catchin up med sanne så vi lunchade och fikade innan jag gick och jobbade. och idag har jag varit ledig! tjoho!  mitt konto har ALDRIG varit så här tomt. har skypat med anna (gratis!) och sen bjöd jag in mig själv på kaffe hos sanne (gratis!) innan jag gick och tränade (gratis!). nu har jag precis varit på lägenhetsvisning (gratis!) med maria & nathalie och kanske borde ta en dusch (gratis!) ..heheh. orkar inte.. blev ändå inte så svettig...hha okej jag SKA duscha. snart! fan vad mycket gratisnöjen det finns när man försöker!

pööööss

Kommentarer
Postat av: sanna

duktig tjej!



kanske du kan bli min gratisnöjesguru?

2010-05-24 @ 20:23:42
Postat av: hellish

hehe jag har inte duschat än... grr!

2010-05-24 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0